خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/19 - 15:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
اوسطی مطرح کرد:

ضرورت تسریع روند احداث بیمارستان 168 تختخوابی در قروه

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس، با بیان اینکه مجوز احداث بیمارستان 168 تختخوابی شهرستان قروه اخذ شد و در بودجه 1402 نیز دارای ردیف اعتباری است از وزارت بهداشت خواست تا با تعیین پیمانکار روند اجرای این پروژه را تسریع کند.

پرویز اوسطی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود، گفت: مجوز احداث بیمارستان 168 تختخوابی شهرستان قروه اخذ شد و در بودجه 1402 نیز دارای ردیف اعتباری است و الان پیگیر هستیم که هر چه سریعتر پیمانکار این پروژه توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تعیین شود تا کار در این حوزه آغاز شود.



نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بی‌تردید تعلل در شروع عملیات اجرایی این بیمارستان غیرقابل قبول و نشان دهنده ناتوانی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در عمل به وظایف محوله و حداقل انتظار در حوزه بهداشت و درمان است.



وی تصریح کرد: مراکز درمانی این منطقه فاقد دستگاه ام آر آی بود که بعد از 2 سال پیگیری امسال در مراکز درمانی دو شهرستان قروه و دهگلان تامین و مستقر شد.  



این نماینده مردم درمجلس یازدهم، خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: احداث درمانگاه‌های جدید از مصوبات هیات امنای سازمان تامین اجتماعی کشور بود که برغم تامین زمین مورد نیاز و پیش‌بینی اعتبارات لازم هنوز اقدامی در این زمینه انجام نشده است که انتظار می‌رود با ورود وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر چه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 374372
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار